I 2015 opkøbte Scott/Tiger firmaet Blue Gecko. I dag er Blue Gecko fuldt integreret i Scott/Tiger og Support afdelingen kører uændret videre under navnet Scott/Tiger Services.

    Scott/Tiger Services
    Scott/Tiger services tilbyder support og vedligehold af dine Oracle- og MySQL databaser.

    Dette har vi gjort siden 2003 og har opbygget såvel et 24/7 DriftsCenter, som en erfaringsdatabase.

    Driftscenter
    Udgangspunktet for Scott/Tigers drift services er vores 24/7 driftscenter, der er bemandet ugens 7 dage i døgnets 24 timer, hvilket også dækker weekend og ferier. I driftcenteret er der således altid en ansvarlig DBA’er, som modtager alarmer, telefonopkald eller kontaktes via mail. Den ansvarlige DBA reagerer på alarmerne i henhold til de SLA’er, som vi har med vore kunder og igangsætter de nødvendige foranstaltninger. På alle hverdage kl. 09.00 afrapporter vagten de incidents, der har været om aftenen og om natten, samt om de skridt, han har taget desangående. De opgaver der ikke er taget hånd om fordeles herefter blandt de øvrige medarbejdere.

    Reaktiv – Proaktiv
    Vi har siden 2003 haft et driftscenter, der har stået for overvågning af kundernes databasemiljøer. Overvågningen af kundernes miljøer er det første som Scott/Tiger opsætter, således at vi kan tilgå de nødvendige miljøer, når dette er påkrævet. Denne tilgang kan dels være reaktiv og dels proaktiv. Hermed forstås den reaktive tilgang at vi på kundens ønske kan tilgå miljøet for at foretage en given opgave, som f.eks. oprette et nyt miljø, patche en database op eller foretage en opgradering. Den proaktive tilgang baserer sig derimod på, at vi jævnligt gennemfører en række checks, hvor vi analysere på en række database parametre og herefter igangsætter en handling. Det kan f.eks. være, at vi kan se at et tablespace er ved at løbe fuld, hvorefter vi påbegynder en udvidelse af dette. På denne måde sikrer vi hele tiden at hardware, databaser og optimeret mod drift, samt at nedetid er minimeret videst muligt.

    Konsulentopgaver
    Konsulentopgaver udføres løbende og kan være:

    • Kloning af Databaser
    • Opsætning af Database miljøer
    • Opsætning af Backup
    • Opsætning af Disaster/Recovery
    • Opgraderinger
    • Patchning
    • License Reviews
    • Udvide tablespaces
    • Mm

     

    Kommerciel henvendelse:

    Til: Ole Kramer

    Email: ole.kramer@scott-tiger.dk

    Tlf: +45 4546 0305

    Teknisk support

    Kontakt os enten pr. telefon eller pr. e-mail:

    Support tlf.: +45 70 272 247

    E-mail: support@scott-tiger.dk